torsdag 11 november 2010

PANKISAR

Är jag så värdelös i köket att jag inte ens kan fixa pannkakor? Jag hör absolut inte hemma i köket, men pannkakor....det ska väl ALLA kunna klara av? Hur svårt kan det vara?
.
Den första pannkakan man gör brukar ju oftast bli dålig. Men idag...haha, det var en total katastrof. Den låg i en hög och såg blekfet ut. Jisses....

Och medans jag håller på att steka nya så äter jag upp dom som är klara, så det är hela tiden tomt i färdiga-pannkaksbyttan. Hmm...inte riktigt genomtänkt detta.

Efter några pankisar gjorda så går det nu bättre. Jag får matlåda iaf, det är viktigast.

Ja, handtaget blir stekhett...därför hänger vanten där.

1 kommentar:

Stina sa...

Men Mia, jag tror inte alls att du är värdelös i köket!! Pannkakor är skit svåra att göra!! Jag tycker att jag kan laga mat...men inte pannkakor.
Ytterst, ytters sällan som de faktiskt blir bra! Sedan är det tråkigt att steka dom också, tar så lång tid ;)