fredag 30 september 2011

SOMETHING BORROWED

Jooo, jag måste berätta om en film jag såg tidigare i veckan. Something Borrrowed!


Det var längesen jag såg en sådan bra romcomfilm (romantisk komedi). Den verkligen fastnade och när filmer fastnar hos mig...då blir jag nästan lite besatt. Så fort jag har tittat klart på den så spolar jag tillbaks till början och sen ser jag om alla bra scener och tittar på dom igen och igen. Jag går in på IMDB och läser om skådespelarna och om filmen och tittar på bilder. Lite konstigt, eller?


En av mina senaste favoritskådespelerskor är Ginnifer Goodwin, henne har jag nämnt här tidigare. Hon passar perfekt i sådana här roller. Snygghunken i filmen är en ny (dock mycket trevlig för ögat) bekantskap, Colin Egglesfiled. John Krasinski har en rolig biroll som Goodwins vän. Kate Hudson är en bra skådis, men har en ganska jobbig roll...vilket är meningen att man ska tycka. Ni förstår vad jag menar när ni ser filmen.


Om ni gillar romcom´s...se denna!


Jag har problem med att lägga in trailern direkt här i bloggen, så jag länkar istället. Klicka på länken!!



Inga kommentarer: