söndag 20 mars 2011

BURLESQUE

Det har varit en lugn och skön helg. Har spenderat tid med människor som jag tycker väldigt mycket om, vilket är värt guld.

Ganska mycket filmtittande också, vilket jag har saknat. Idag såg jag en film som jag velat se ganska länge, "Burlesque" med Cher och Christina Aguilera. Mycket sång- och dansnummer. Riktigt bra, måste jag säga. Nu är jag svag för just liknande filmer, men jag gillade historien och karaktärerna.

Låten i klippet här nedan dansar vi linedance till på linedancekursen. Den är grymt bra! Både dansen och låten. Kan både titta och lyssna på detta klipp hur många gånger som helst.

Nu verkar jag inte kunna lägga in youtubeklippet direkt här (jäkla skit att saker inte ska fungera när man vill). Så jag lägger in en länk.
http://www.youtube.com/watch?v=Um3C9Gmpm4Y&feature=related

Inga kommentarer: