fredag 25 mars 2011

SICKO

SJUK!
Ligger hemma nedbäddad i soffan med täcke över mig. Huvudet är tungt och jag kan knappt snacka. Känns ju sådär. Varit hemma i två dagar och det lär ju ta minst två dagar till innan man känner sig någorlunda mänsklig igen. Kul helg!

Det enda man kan göra när man ligger i soffan och är totalt slut är naturligtvis att glo på dumburken. Som vanligt är det en massa jäkla skitprogram som man zappar förbi. Den kanalen som får allra mest tittartid från mig på en sjukdag som denna är faktiskt tv4 Fakta. Där visas många intressanta dokumentärer.

Ikväll är det Let´s dancefinal. Check!
Imorgon är det Körslaget. Check! Team Gabriel ska sjunga discodängan som Whitney en gång sjöng, "I wanna dance with somebody". Den har vi sjungit med stora kören och den är helt enkelt skitbra!! Jag VET att dom kommer vara bäst imorgon också. Närå, jag är inte partisk. Inte alls...

Inga kommentarer: