måndag 20 december 2010

ATT GÖRA "EN NETTAN"

Idag gjorde jag "en Nettan".

Idag var dagen jag var tvungen att ge mig ut och handla dom sista julklapparna. Resten av denna vecka är det något som ska göras varje dag, och då känns det som om det inte finns tid för julklappsinköp.

Jag hade i tankarna att jag först skulle titta på en grej till mamma. Nähä, den fanns inte så jag gick då in på Kappahl och efter tio minuter hade jag handlat både ett par brallor och två toppar.....till mig själv! Japp, så började den dagen av att köpa juklappar till andra.

Samma sak hände nämligen Nettan då vi var och julhandlade tillsammans i Sollentuna centrum. Där fanns det en hel del nya roliga butiker och efter en halvtimme hade hon köpt ett par-tre saker...till sig själv. Vi skrattade åt det hela.

Men jag hittade alla julklappar som jag skulle....nästan iaf. Nu är det paketinslagning som gäller.

1 kommentar:

Nettan sa...

Ha ha ha!!! Du är bara föööör underbar Mia!!!! " Att göra en Nettan", det var det bästa jag har hört på länge!!!!

Tack för i lördags, det var helt enkelt underbart!!!!

Kraaaaaaaaaaam