torsdag 30 december 2010

EN DAG KVAR

Fyra arbetsdagar. Done!
Äntligen ledig. Visst är det så att man längtar mer och mer efter ledighet ju äldre man blir? Jag tror det. Det känns som det i alla fall. Nu när jag har blivit tant (30) har jag ju blivit så mycket visare....mer erfaren. Eller...nä, kanske inte. Ledig vill väl alla vara.

Idag var jag över till Busis och skulle ge julklapparna som har legat hela veckan. Har inte blivit av förräns nu. Hon är ju helt underbar den där ungen. När hon hade öppnat den första klappen så sa hon "tack" och på något sätt bockade/neg samtidigt. Men jisses, så söt!
------
Jag håller på att bli galen på mitt hår. Jag har inte klippt mig sen i mars och det växer som ogräs. Det har inte blivit av att jag beställt tid. Men nu, innan resan, ska jag ta mig i kragen och beställa tid. Längtar efter att det blir lite kortare.

En dag kvar på 2010. Känns bra. Ser fram emot 2011.

1 kommentar:

Nettan sa...

I morgon smäller det!!!!

Kram kram