måndag 27 december 2010

SEEEEG DAG

Idag var nog den segaste jobbdagen på väldigt, väldigt länge. Jag trodde inte det var sant när klockan ringde imorse. Känslan av motvillighet av att gå upp har nog aldrig varit så hög. Har bara varit ledig en vecka, men det känns betydligt längre. Denna måndag kändes långt bort när ledigheten började för en vecka sedan, men tiden springer iväg. Det vet ju alla.

Men man får se det positivt. Det är bara fyra dagars jobbvecka. Tre dagar kvar. "Bara" tre dagar kvar. Snälla, låt tiden gå fort.

Lägger in en bild på bästaste och underbaraste Busis. Jag hämtade henne från dagis i onsdags, och innan hennes mamma kom och hämtade henne hade vi lite mys och bus hemma hos mig. Vi tog bl.a några bilder med datorcamen. Här är det bästa på Busis. Jag klippte bort mig själv, eftersom jag såg ut som en total galning.

Inga kommentarer: