måndag 19 april 2010

CHANGE

Vår kära körledare hinner inte hem till kvällens rep. Riktigt trist! Han har suttit fast i Portugal några dagar, men har nu hoppat på en buss som ska ta honom till Stockholm på 60 timmar. Låter riktigt jobbigt...men vad gör man inte?

Vi får nog en bra kväll ändå, med en tjej från One Voice som vikarie för Gabriel. Vi är med all säkerhet i trygga händer, även om det nog sannolikt blir ett lite annorlunda rep än vanligt. Vi ska tydligen gå igenom låtarna vi ska sjunga med Sara Dawn Finer på konserten, och jag är riktigt nyfiken på vilka låtar det är.
-------
På jobbet har vi gjort en liten rokad idag. Jag har bytt plats till andra sidan rummet jag sitter i, och min kollega som jag delade rum med bytte rum med min andra kollega. Rörigt...men bra! Det känns jätteskönt med lite miljöombyte även om det bara är ett par meter.
-------
Imorgon fyller morsan år. Skit...jag har inte gjort någonting. Typiskt mig! Jag kan inte ens skärpa mig när det gäller min egen mamma. Fy skäms...alltid ute i sista stund. Har ett par biljetter som jag budar på på Tradera, hoppas jag får dom.

Inga kommentarer: