onsdag 5 maj 2010

BÄSTA BOUNCE

Min mamma fyllde 60 år för ett par veckor sedan. Som jag skrev tidigare så var jag som vanligt ute i sista stund med hennes present. Men den var ändå lyckad. Jag gav henne biljetter till en av dansgruppen Bounce sista föreställningar i Globen.

Det är bland dom bästa föreställningar jag någonsin sett! De är riktiga proffs och gjorde en show som ingen glömmer i första taget. Allt från lindy hop och hip hop till salsa och balett.

Jag har tänkt lägga ut ett klipp från föreställningen men har beslutsångest för vilken jag ska välja. Men här kommer ett iaf...dock inte av självaste Bounce som dansar. Helt plötsligt under showen riktas strålkastarna mot kortänden av publiken, där de börjar dansa. Riktigt coolt var det, och självklart kan sådant aldrig riktigt bli lika bra på inspelningar...men ändå.

http://www.youtube.com/watch?v=hK-pjZkumz8&playnext_from=TL&videos=VkrB7n01v7M

Inga kommentarer: