torsdag 16 september 2010

GALEJ

Hahahahahaha......

Klockan är nu 02:00!!!!!

Jag har varit ute på galej. Jisses.....jag ska ju fan upp om mindre än tre timmar! Hjälp!

Jag har spelat bowling, och jäklar vad kul det var! Vin och vin och vin och vin......konstigt nog spelar man bra även med en del vin i kroppen. 132 i första serien, men mindre bra i andra serien, 111 tror jag det blev. Jag var bäst i mitt lag med fyra andra....tjohoo!!

Vï var på den nya bowlinghallen på Gärdet. Eller nya och nya vete fan....
Hallen heter Ballbreaker och var riktigt bra! Två plan med 10 banor vardera. Stor restaurantdel där vi fick god mat.

Jag är lite snurrig nu.....så jag ska nog avsluta innan jag skriver något olämpligt.....såsom att det var en väldigt trevlig kille i sällskapet.
Och att vi var på café Opera efter bowlingen....men det är en helt annan historia....haha....

1 kommentar:

Nettan sa...

Ha ha ha!!!! Du är ju helt UNDERBAR Mia, kul att du haft en sån toppen kväll...

Proffs i bowlingen oxå, ska du skriva på för Mistral nu då ;-)

Ha det bäst!

Kramar Nettan