söndag 5 september 2010

TV:ISAR

Jag har helt lagt ner tänket och suktandet efter ny mobiltelefon. Nu är det helt och hållet en ny tv som står i fokus. Men vilken djungel det är bland alla tv:isar (som jag kallar dom i flertal). Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vad jag vill ha.

Pappa skulle kolla lite med några han känner som har en elektronikaffär. Se om det kan bli en bra deal där.
Jag och pappa var på Elgiganten idag och kikade på olika tv:isar och tittade på dom jag hade sett på nätet.

Blir det kanske en sådan här...?

Eller en sådan här?
--------
Jag hann att titta på en film idag. En film som jag nämde för ett tag sedan att jag skulle se. Said and done. Det blev "Up in the air" med George Clooney. Säger samma sak om de flesta filmer jag ser nu för tiden, den var bättre än jag trodde. Det verkar som om jag har väldigt låga förväntningar på dom flesta filmer, men bättre det än tvärtom.

Inga kommentarer: