tisdag 7 september 2010

WHAT TO DO?

Hjälp!!!
Nu är jag rådvill.

Nu vet jag verkligen inte vilken tv jag vill ha.
Idag var jag och pappa inne i den elektronikbutik där han känner ägarna. Han var inne där igår och dom hade sagt att Sharp var det märket som hade den bästa tv:n.
Därför åkte jag dit idag för att kolla in Sharp tv:n samt jämföra den med en Samsung som dom hade stående i butiken.

Visst, Sharp-tv:n var snygg utvändigt och den hade en massa finesser. Men jag kände inte där där YES-känslan när man känner sig 100% säker på vad man vill ha. Tyckte inte bilden var så jättebra heller.

Tycker faktiskt nästan att min nuvarande tv har bättre skärpa och bild. Ja, förutom dom röda strecken över hela skärmen då.

Jag ger nästan upp min tv-jakt nu. Kommer aldrig kunna bestämma mig...

Nu väntar Mimmi på mig i sängen. Hon har sovit i sängen två nätter i rad nu. Gosigt värre!

Inga kommentarer: