tisdag 14 september 2010

UPCOMING

Jag lovar. Nu ska jag inte tjata mer om min tv. Min nya tv. Min nya fina tv. Min nya fina stora tv. Love it! Okej...från och med nu.

Jag tänkte ta upp film. Ovanligt?
Jag är med i IMDB:s grupp (internet movie database) på facebook och då får man en hel del feeds från dom, bl.a en del trailers för nya filmer som kommer på bio under hösten. Skitbra, tycker jag och klickar på dessa och tittar nyfiket på vilka filmer som verkar vara något att se.

Jag har sedan länge tänkt lägga upp flera stycken av dom här men har bannemig inte kunnat välja vilken/vilka, för det är en hel del. Men egentligen...hur svårt kan det vara? Hur svårt kan det vara att välja en eller ett par att lägga upp. Inte så värst.

Så här kommer den första.
Om ett barn eller en bebis är en del av handlingen i en film, ja då går den oftast hem hos mig. Här är det Josh Duhamel (Las Vegas) och Kathrine Heigl (Grey´s anatomy) som har huvudrollerna och får plötsligt "uppdraget" att vara föräldrar.
Kan inte hitta något releasedatum för Sverige, men den har premiär i Norge 5 nov.

Life as we know it heter filmen.




P.S
Den 23 september har Grey´s anatomy säsongspremiär i USA. Man kan titta på avsnitten innan dom kommer till Sverige på www.tv-dome.net

Inga kommentarer: