söndag 19 september 2010

MÖR

Jag har varit rätt duktig dom senaste söndagarna. Jag har gått till sängs i hyfsad tid, t o m innan elva några gånger. Men inte idag inte. Nä. Nu är klockan halv tolv och jag har precis blivit klar med allt "fix".

Imorgon är det även säongsstart för kören. Ska bli kul att börja sjunga igen, men gissar att jag kommer vara rejält mör imorgon kväll.

Men inget kan dock jämföras med hur mör jag var i torsdags, efter vin och -bowlingkvällen och ca 2 ½ timmars sömn. Visst, man har varit bakis några gånger i livet. Men aldrig varit bakis på en arbetsdag. När klockan ringde kl. 05:00 i torsdags kändes det som om jag precis hade stängt ögonen i några sekunder. Morgonrutinerna gick inte lika smidigt som dom brukar göra, om vi säger så. Dom första fyra timmarna på jobbet var INTE roliga. Satan. Men som tur var hjälpte en ipren och resten av dagen flöt på rätt okej.

Har även sett första filmen på nya tv:n genom usb-stickan. Karate Kid 4 blev det. Gullig film med en mycket charmig Jaden Smith i huvudrollen, tillika Will Smith´s son.

Inga kommentarer: