onsdag 1 september 2010

SKULD

Idag var det en bättre dag.

Jag tror det var ett bra beslut att besöka farmor i sin sista vila. Jag fick ett avslut och kunde acceptera hennes bortgång lättare i och med att jag fick se henne en sista gång.

Idag har det gått bättre än väntat. Vi hade den sedvanliga onsdagsträningen med jobbet idag, och det var riktigt roligt och jag skrattade en del. Jag kom på mig själv efteråt och kände skuld över att jag hade så roligt....bara dagen efter farmor hade dött. Men tänkte samtidigt att så kan jag ju inte gå runt och tänka hela tiden. Men jag tror det ändå kommer att kännas så dagarna framöver, oavsett om jag vill eller inte. Det är nog inget jag kan kontrollera.

Tv:n visar nu "So you think you can dance" och där spelade dom precis Roxette´s "She´s got the look". Lite kul är det ju att höra svenskt i ett av USA:s mest framgångsrika program.

Nu väntar sängen på mig. Även Mimmi....katten.

Inga kommentarer: