måndag 10 januari 2011

14

Första jobbdagen efter vad som känns som en evighet. Väldigt motigt att gå upp imorse. Efter flera kortveckor med röda dagar och allt, så är vi nu tillbaka i dom vanliga rutinerna. I tre veckor. Sen är jag ledig i tre veckor. Då känns det hela något mer uthärdligt.

Det är 14 arbetsdagar kvar till avresa. Känns jäkligt nära nu. Jag börjar tänka på allt som jag skulle ha gjort i god tid innan, men som ännu inte blivit av. Som vanligt med mig. Alltid ute i sista stund. Jaja, det fixar sig väl.

Imorgon är det linedans. En s.k extragång. Den vanliga terminen har inte börjat än. Den börjar nämligen samma dag som jag åker iväg, och därmed missar jag dom tre första danstillfällena, vilket känns sådär. Det kommer bli lite svårt att komma ikapp med danserna, men det får gå. Imorgon ska vi dansa igenom förra terminens danser vilket alltid är kul.

Jag har kommit av mig rent filmmässigt känner jag. Jag ska ta mig i kragen och skriva lite mer om film. Se mer filmer. En som jag vet såhär på rak arm är "Buried" med Ryan Reynolds. Hoppas kunna se den denna vecka.

Inga kommentarer: