tisdag 4 januari 2011

27 DAGAR

Jobba två dagar, ledig i tre. Så borde en vanlig arbetsvecka alltid se ut. Att veta att man bara ska jobba i två dagar gör det hela lättare att gå upp på morgonen. Dom här två dagarna har dessutom gått väldigt fort, vilket är skönt.

Imorgon ska jag ut och köpa julklappar. Japp. Så är det. Ska ut med "mina tjejer" som ska välja egna julklappar. Nu börjar dom bli såpass gamla att det är bättre att dom själva får välja än att jag köper något onödigt som dom ändå inte vill ha. Sen ska vi nog ta en fika och bara mysa.

Idag är det 27 dagar kvar. Kan inte riktigt förstå att det så nära nu. Efter en så lång tid av väntan så är det nu inte långt kvar. Lite pirrigt börjar det bli.

Den numera klassiska filmen "Titanic" är på tv. Nu blir det till att lägga sig i en väldigt skön ställning i soffan, glo på filmen en stund och vänta på att somna in. Det lär inte ta så lång tid. Jag har Mimmi vid mina fötter som redan ligger och slaggar.

Inga kommentarer: