måndag 31 januari 2011

RESFEBER

Tror ni verkligen att det blev någon packar- och städardag igår? Tjena mittbena. Knappast. Själv är jag inte ett dugg förvånad. Been there, done that.

Här sitter jag nu. I en väldigt ostädad lägenhet med en opackad väska. Klockan är mycket och här sitter jag och skriver istället för att bry mig om kläder och annat. Smart, mycket smart.

Jag kan inte tänka helt klart, känner jag. Resfebern har slagit till. Ordentligt. Jag är mer pirrig än vad jag brukar vara när jag reser bort. Det är många känslor som rusar genom mig nu. Förhoppningsvis blir jag lite lugnare då jag sitter på planet.

Konstigt....det känns som om jag ska vara borta i flera månader. Men dessa två veckor kommer antagligen gå fortare än man hinner blinka....så som det brukar vara när man har semester.

Kommer saknar alla här hemma....speciellt min lilla kisse. Men jag vet att hon har det superbra där hon är nu.

See you soon!

Inga kommentarer: