söndag 16 januari 2011

SAKNAR HÅLEN!

Nya fräscha sängkläder. Det är väl en härlig känsla?

Men att få på skiten kan vara riktigt påfrestande!
På dom senaste påslakanen jag har så finns det nämligen inga hål längst upp på vardera sida där man kan sticka in händerna och ta tag i täcket. Det finns bara det stora hålet längst ner. Men hur krångligt är det inte att bara ha detta stora hål att jobba med? Jag tror jag blir gaaalen!

Om man är två personer som gör det, så visst....det blir nog enklare. Men när man ensam ska hålla på med detta, det går bara inte ibland.

Men frågan återstår...VARFÖR finns det på en del påslakan inga hål där uppe? Vad är meningen med att ta bort en sådan bra funktion?

Liknande problem likt detta kretsar min vardag kring. Känns ganska obetydligt egentligen om man jämför med vad som pågår ute i världen annars...

Just nu visas "Avatar" på canal+. Den var riktigt hypad när den kom ut på bio. Alla skulle gå och se den och ha fåniga glasögon på sig. Jag kände mig egentligen inte alls sugen på att se den, men gick ändå och såg den på bio. Ja, med fåniga glasögon på. (när ska dom egentligen uppfinna så att man kan titta på 3D utan glasögon? Borde komma snart....)

Hur som helst, jag hade rätt. Jag blev ganska besviken på Avatar som helhet. Visst, snygga effekter...men den levde inte upp till mina förväntningar (kanske jag hade något för höga sådana).

10 arbetsdagar kvar. Nu känns det nära.

Inga kommentarer: