torsdag 27 januari 2011

VACATION, VACATION

Nu börjar min semester!
Det visar sig att jag är ledig imorgon också. Eftersom det florerar runt någon sorts maggrej på jobbet så vill jag inte riskera att smittas lagom till avfärd.

Nu är det planering som gäller. Dels vad vi ska göra på plats i Miami och New York, dels kolla och tänka på vad man ska ha med sig. Vilka kläder som ska packas....eller rättare sagt, vilka kläder man fortfarande kommer i. Fy fan...vill inte ens tänka på det.

Nu börjar det pirra lite i magen. Lite smått sådär. Man börjar fantisera hur det kommer att bli. Hur man kommer att reagera när man ser den gigantiska skeppet första gången. Hur maten är ombord, hur hytten ser ut...ja, allt!

Nu har jag fått ett extra minneskort till kameran också. Nu kan jag lätt ta över 3 000 bilder. Det ska jag nog klara mig på, tror jag!
--------
Kevins Costner och hans film "Dragonfly" går på kanal 8 just nu. Ganska underskattad och okänd film för dom flesta kanske. Jag såg den konstigt nog för första gången när jag var i Thailand 2003. Slutet är väl lite väl "too much", men filmen i övrigt är annars ganska spännande.

Inga kommentarer: