tisdag 6 juli 2010

FÅNIGT

Jag vaknade imorse med ett fånigt flin. Flinet berodde på de drömmar som jag precis hade vaknat ifrån. Jisses, vilka drömmar jag har haft genom livet.

Inatt drömde jag att jag fick massor av kommentarer här på bloggen. Antalet bara ökade och ökade hela tiden, och jag fick kommentarer på gamla inlägg också. Helt plötsligt så var jag någonannanstans och kysste Stålmannen himself! Sen byttes det scen igen och då var jag plötsligt med Nigel (huvuddomaren i So you think you can dance) på en scen med en jättekonstig cykelmojäng i vilken det satt några människor. Jag kan inte ens förklara allt, då jag bara kommer ihåg korta fragment.

När jag har vaknat från sådana här konstiga drömmar brukar jag alltid ligga kvar i sängen och tänka på hur eller var fasiken man får alla dessa konstiga drömmar ifrån. En del saker går ju faktiskt inte att förklara eller dra liknelser från verkliga händelser.

Inga kommentarer: