onsdag 28 juli 2010

UNDERBARA SEMESTER

I helgen började jag få ångest. Ångest för att denna vecka är den sista på semestern och att helvetet börjar på måndag. Eller är helvetet att ta i? Det mindre roliga då. Mycket, mycket mindre roligare....jämfört med att ha semester. Satan vad trögt det känns att börja jobba på måndag. Men, men....back to reality.

Hela förra veckan laddade jag mentalt att jag skulle ha en städdag i lördags. Min dammsugare hade ju blivit med ny påse, så det var dags att använda den också.
Började med att cykla iväg till ÖB och inhandla lite rengöringssaker. Sedan blev det städa av! I fyra och en halv timme nonstop höll jag på. Dammtorka, dammsuga, våttorka. Jäklar vad tiden går fort när man...städar. Men vad skönt det är efteråt. Rent och fräscht överallt.

Under semestern innebär det ju att man kan spendera mer tid med sina vänner. Självklart är det Busis jag tänker på. Det är så roligt att få umgås lite oftare än vanligt med henne. Jag har varit lite trög med att ta bilder på henne under vissa perioder, men nu tar jag hela tiden. Några exempel. Jag har beskurit några....

Hon fick köra båten med Tobias. Lyckan är total!


Busis fick åka båt och fiska med faster. Det bara lyste i ögonen på henne!

2 kommentarer:

Mia test sa...

TEST

Peter & Camilla sa...

Ja visst är hon söt våran busis??
Hon tycker om sin Mia nästan lika mycket som sin mamma och pappa...:-)