torsdag 8 juli 2010

MISSION COMPLETE

Har precis dödat en harkrank.

Fy satan vad dom varelserna är riktigt äckliga. Man hör dom till och med när dom rör sig med sina långa äckliga harkranksben. När jag ser sådana äckliga långbenta jäklar i mitt hem, ja då väcks mitt djuriska jag. Då är det dödsjakt som gäller. Jag ger mig inte förräns den ligger orörlig på golvet eller mosad på en valfri tidning.

Denna gång lyckades jag få tag på förra veckans tv-tidning (mycket bra dödsjaktsvapen) och började svinga vilt med den mot halltaket där monstret flög omkring. Jag missade ett par gånger, varav en av gångerna jag kastade iväg själva tidningen mot varelsen i taket, vilket förstås var ett misslyckat försök.

Jag lyckades efter några svingar till slut få död på den jäkeln. En stor lättnad infann sig, då jag hade räddat mig själv från att bli uppäten mitt i natten av detta odjur.

Inga kommentarer: