söndag 16 augusti 2009

DREAMS

Tänk om man hade lite pengar att röra sig med. Diskussioner om att just vinna pengar uppstår ofta. Man spekulerar vad man skulle köpa och göra. Men jag undrar egentligen vad man skulle göra. Vad skulle man prioritera? Blir man helt pengagalen och bara börja spendera hej vilt eller håller man låg profil, tänker efter, sparar och köper det man mest behöver för tillfället? Ingen vet hur man skulle reagera, man kan ju som sagt bara gissa.
Allt detta beroende på hur mycket man vinner, tror jag. Några hundra tusen jämfört med några miljoner är en stor skillnad.
Men, men...man får nog fortsätta drömma och spekulera ett bra tag till.

Det går en film på femman just nu, Northern Lights, med bl a LeAnn Rimes, ni vet countrysångerskan. Jäklar, hon måste vara bland dom sämsta skådespelerskorna jag har sett! Varför är hon med i en jäkla film? Jag har alltid retat mig på hennes utseende. Kanske låter ytligt, men det är någonting som jag retar mig på. Någonting med ögonen, som man knappt ens ser.
Lite fakta: hon har tydligen i verkliga livet "stalkat" Eddie Cibrian, hennes snygga motspelare i ovannämnda film. Hon har följt efter honom och trott att dom haft ett förhållande. Jisses, visste väl att det var nåt galet med henne. :-)
Ska nog lyssna på lite Elvis i sängen innan jag somnar. Ett bra slut på dagen.

1 kommentar:

Marlie sa...

Åh, jag gillar henne! Har iofs kanske inte sett hundra filmer med henne.. Men ändå :)