onsdag 26 augusti 2009

IDAG SKA DET SKE

Idag ska det ske. Det som jag så länge har skjutit framför mig, men som verkligen behövs. Rensa klädkammaren. Fy satan vad det ser ut där inne. Ju mer man skjuter upp det desto mer skit byggs upp där inne.

I helgen blir det nog en tripp till det stora möbelvaruhuset. Måste styra upp förvaringen inne i klädkammaren med märkta lådor och stoppa ner allt skit i. Hur lyckas man samla på sig så jäkla mycket? Som man inte ens behöver eller använder. Jag måste bli bättre på att kasta saker på en gång istället för att låta dom ligga.
Här är bilder på hur det ser ut innan. Just det, kaos var ordet! Tycker ändå inte riktigt bilden ger en rättvis syn på kaoset...men ändå.

Sen när det är rensat tänkte jag lägga ut nya bilder.

1 kommentar:

Peter sa...

Önskar du hade antytt något för mig...