tisdag 18 augusti 2009

KATALOGEN

Ikväll när jag kom hem låg den där. I brevlådan. Väntades på mig. IKEA-katalogen. Precis vad jag behövde just nu. Visst, jag har kikat på deras hemsida på lite saker. Men det är ändå något roligare att sitta och bläddra i katalogen, och titta och tänka.

Jag har hittat massor med saker redan som "skulle kunna" passa. Jag är så velig och ändrar mig hela tiden. Jag kommer aldrig få något nytt om jag håller på så. :-)

Jag har en mörk bokhylla och är nu inne på en lite mindre sådan och vit eller vitt blandat med något annat.
Mitt stora problem i lägenheten är förvaring. Jag måste få mer förvaringsutrymmen, och det går ju emot min tanke med en lite mindre bokylla.

Jäklar vad tiden går när man sitter vid datorn. Dags att lägga sig.

2 kommentarer:

Marlie sa...

Godmorgon!

Jag vet, hur underbart var det inte att katalogen kommit! :) Blev jätte glad :) Och riktigt åka-på-ikea-sugen!

Alltså egentligen är inte jag heller ett fan av kökssoffor men jag tror på det.. Något gammalt i det nya - på rätt sätt är nog lite av min grej.. :)

Kramar

Nettan sa...

Åh, alla verkar få IKEA katalogen nu, alla utom jaaaaag, vill oxå ha, nuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

Kramisar