måndag 17 augusti 2009

TRÄNING

Nu så...nu har man tränat första passet efter semestern. Satsade hårt med både crosstrainern, roddmaskin och cykling efter varandra. Det var jäkligt skönt. Nu ska jag träna minst två gånger i veckan. Om ett år ska jag komma i mina gamla jeans, som är två storlekar mindre än vad jag har nu. Bra att ha ett mål!

Sen börjar linedancen imorgon också. Roligt att komma igång med den. Då ska vi dansa igenom alla danser som vi dansade i våras, för dom har man ju glömt. Man har tyvärr inte varit så duktig på att träna hemma. Konstigt nog så brukar dom ligga kvar där i bakhuvudet, för när musiken kommer igång då kommer även stegen.

2 kommentarer:

Marlie sa...

Härligt med lite träning.
Önskar att jag själv kunde komma igång med någonting.

Mål är viktigare, och det låter som ett bra sådant också.
Kram

Marlie sa...

Jag älskar att göra om hemma.

Hur har du nu och hur vill du ha? :)

Styleroom.se är en sida med inredningalbum av andra vanliga dödliga :)
Vet inte hur jag ska förklara, berätta vad du inte förstod så ska jag hjälpa dig :)

kram