söndag 16 augusti 2009

THE KING

Idag är det exakt 32 år sedan Elvis hittades död. Det måste vara en av dom största förlusterna musikvärlden har haft.

Elvis har varit den enda artist som har följt mig genom livet. Jag tror mamma lyssnade på honom när jag låg i magen. På mellanstadiet när alla andra, ALLA andra, älskade Michael Jackson och New kids on the block så gällde bara Elvis för mig. Det var inga andra då som kunde bräda honom.

Han är, och kommer alltid att vara, den största artisten genom tiderna...enligt mig.


""I don't know anything about music, In my line you don't have to." - Elvis

3 kommentarer:

Peter sa...

Elvis has left the building!!!!!!
....since way back!!

Marlie sa...

Vad mysigt att hon sagt Mia :) Och ännu mysigare att du fick vara med och höra det första gången!

Jaa kärleksmums är sjukt gott men idag är det faktiskt för långt till affären :(

Kram

Marlie sa...

Vad mysigt att hon sagt Mia :) Och ännu mysigare att du fick vara med och höra det första gången!

Jaa kärleksmums är sjukt gott men idag är det faktiskt för långt till affären :(

Kram