söndag 3 januari 2010

ANOTHER MOVIE

Jag snoozade imorse. Jag snoozade väldigt länge imorse. Jag snoozade i 1 tim och 15 min. Hur kan man göra det? Varför går man inte bara upp? Var femte minut ringde mobilen och under dessa fem minuter somnade jag om...i 1 tim och 15 min!! Jisses...
------
Jag nämnde Bradley Cooper igår. Jag har nu sett en till film med honom, där även Sandra Bullock är med. Den heter "All about Steve". Njae, inte en så bra film faktiskt. En av mina kvinnliga favoritskådisar är Sandra Bullock, och visst, jag tycker hon gör alltid bra ifrån sig, även i denna film. Men filmen i sig var ingen höjdare.

Jag läste detta i någon recension; "En bra film är när man har sett den första gången, och inte kan bärga sig tills man ser den igen". Bra ord...som passar in på "The Hangover, men inte "All about Steve".

Lägger ändå in en trailer på "All about Steve", så ni kan se vad den handlar om.

http://www.youtube.com/watch?v=mtJfr-a_oHQ

Inga kommentarer: