söndag 3 januari 2010

STARS

Det kändes riktigt bra att träna. Jag laddade in låtar i Mp3-hörlurarna och hade dom på mig, och det funkade skitbra. Superenkel att använda och byta låt under träningen är lätt.
--------
Jo, kommande filmen som har premiär i februari är "Valentine´s day".
Den har en av dom mest kändistäta rollistorna jag har sett. Dom som är med är bl.a; Julia Roberts, Patrik Dempsey, Ashton Kutcher, Jessica Biel, Jessica Alba, Eric Dane (MacSteamy), Jennifer Garner, Jamie Foxx, Queen Latifah, Shirley MacLaine...och med risk för att bli tjatig....ja, Bradley Cooper är även med i denna film.

När jag scrollade längre ner på rollistan såg jag även två svenskklingande namn, varav den ena är lite mer känd som en av Hollywoodfruarna, Agnes-Nicole Winter. Det står att hon har en roll som "theater guest", en väldigt, väldigt liten roll med andra ord. Det andra svenska namnet var Kamilla Björlin, och henne har jag inte hört talas om förut.

Med andra ord....många kända Hollywoodnamn kommer nog dra mycket folk till biograferna. Jag ser fram emot den, när den väl kommer till Sverige.

Här är trailern...

http://www.youtube.com/watch?v=vJGwzUPMOec&feature=related

1 kommentar:

Nettan sa...

Mia, UNDERBARA MIA!!!! Tusen tack för erbjudandet!!!! Men det blir seeent!!!!!

Ska kolla med J i morgon vad han säger... Kanske, kanske att jag fixat det ändå, vi får se...

Hör av mig under morgondagen OM det blir aktuellt! TACK för att du finns Mia och att DU är DU!!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM