lördag 2 januari 2010

HOT STUFF

Jag är så otroligt oinspirerad att skriva något överhuvudtaget. Känner mig tom på ord, men ska försöka ändå. Kanske känslan kommer tillbaks om man triggar igång den...

Sitter nu i sängen och ska försöka somna så snart som möjligt, vilket jag vet kommer vara helt omöjligt då jag fortfarande är pigg som en jäkla lärka! Har totalt vänt på dygnet dom här få dagarna man har varit ledig. Jag är hopplös. Jag som brukar vara diciplinerad, och sätta klockan under ledigheter för att inte sova för länge, har helt kommit ur fas. Här sätts inga klockor längre, nu sovs det längre än någonsin på förmiddagarna. Shit...skärpning!
--------
Jag har hur som helst sett klart på filmen"The Hangover" (Baksmällan)....och ja, den var riktigt jäkla rolig! Ser mycket fram emot uppföljaren och hoppas den håller måttet. Dom flesta uppföljare brukar dock tyvärr vara avsevärt sämre.

Jag har genom ovan nämnda film hittat en ny favvis; Bradley Cooper. GOD DAMN, vad han är...hrm, charmig. Ögonen hans....I´ll say no more....

Han har varit med i några filmer innan som jag har sett, men det är först nu jag riktigt lade märke till honom. Hittade knappt några bilder som gör honom rättvisa....men denna är helt okej.

Sweet dreams everybody....

Inga kommentarer: