fredag 29 januari 2010

NY DATOR....KANSKE

Nu är det nära. Ganska nära. Eller ja...hyfsat nära. Det beror på.

Nu har det gått ett par veckor sedan min dator pajade och jag måste säga att det har varit väldigt tomt utan den hemma. Tankarna har gått upp och ner angående om jag ska köpa en ny eller inte, men idag fick jag ett återfall och i huvudet låter det nu så här: "jag MÅSTE ha en ny dator i helgen". Jag tar för givet att den gamla inte går att rädda. Jag fick även reda på att butiken som jag köpte den i har stängt ALLA sina affärer och finns nu bara på nätet! Kul! Hur fan ska man kunna lämna in den på reparation då? Det ska aldrig vara enkelt här i livet....

Jag har kollat in dom billigaste datorerna på NetOnNet och det kanske blir en tripp dit i helgen.

Hur som helst. Ikväll är det premiär för en ny svensk serie och den verkar rolig. Felix Herngren och Johan Rheborg medverkar, i vad som verkar vara en relationskomediserie. Det mesta dom två herrarna är inblandade i brukar vara skrattframkallande.
Jag har alltid haft en förmåga att somna i soffan precis när Let´s Dance är slut, den där halvtimmen innan nyheterna tar vid, men hoppas kunna förhindra det nu när det förhoppningsvis kommer att visas något roligt och bra just den tiden.

Det är fredag....snart hemgång....känns BRA!!

Inga kommentarer: