söndag 10 januari 2010

SOFTIS

Idag har jag gjort absolut....INGENTING. Så jäkla skönt.

Måste bara nämna Let´s Dance som hade premiär i fredags. Jag såg mycket fram emot det hela och hade ett par favoriter. Det brukar vara några som man ser i första avsnittet som är rätt duktiga, kan göra stora framsteg och komma långt i programmet. Men när jag satt där i soffan, och såg den ena dansa värre än den andre så blev jag skitbesviken. Vad är det för en bunt B-kändisar dom har skrapat ihop denna säsong? Denna ska tydligen vara den bästa hittills, men så säger dom varje gång....inget nytt med det.

Dom som jag trodde skulle vara snäppet bättre en resten var Elin Kling och Mattias Andreasson. Men när dom dansade visste jag inte var jag skulle ta vägen. Gräsligt pinsamt, där Elin nog drog de lägsta strået. Riktigt synd, då hon har en av dom bästa proffsdansarna, Daniel Da Silva, som partner.

Hoppas det blir bättre nästa vecka.

Inga kommentarer: