tisdag 2 februari 2010

AND THE OSCAR GOES TO...

Det har inte hänt mycket i mitt liv. Lugn helg med datorjakt i söndags som slutade med....ja, ingen dator. Det går alltid "troll" i allting jag tar mig för, verkar det som.

Oscarsnomineringarna är nu offentliga. Inga större överraskningar. Det är ungefär samma som på Golden Globe-galan. Avatar lär väl vinna några stycken iallafall. Har fortfarande inte sett den, och känner ingen större längtan till det heller. Men för att göra sällskap till en viss person kan jag hänga på, men då SKA vi gå på 3D-visningen...annars är det nog helt värdelöst.

Oscarsgalan sänds den 7:e mars.

Gillar att sitta och titta på tv-och filmgalor på tv, men vet inte riktigt varför. Dom är ju rätt tråkiga egentligen...i det stora hela. Kanske är det klänningarna som lockar, eller lite tips på filmer som man ännu inte vet något om, kändisars tacktal är inte heller att förglömma. Vissa är oförglömliga. Som Robert Downey Jr på den senaste Golden Globe-galan, där han vann för bästa manliga huvudroll i "Sherlock Holmes"...riktigt roligt tal!

Måste bara visa lite klänningar.....vilken(eller kanske vem) är snyggast?
Från vänster till höger; Mo´Nique, Jennifer Garner, Halle Berry, Kate Hudson....den sista vet jag inte namnet på men hon är med i serien "Mad Men", som vann en Golden Globe-statyett(serien alltså).

Inga kommentarer: