tisdag 10 augusti 2010

THE BUBBLE GIRL

Helgen bara flöt förbi. Swisch sa det bara. Inte blev det något filmtittande heller.

Jag känner fortfarande, efter sju arbetsdagar, att jag går omkring in någon slags bubbla på jobbet. Jag gör det jag ska, men känner att inte hela jag är med i gamet på något sätt. Det är dock mer att göra, vilket är bra för då går tiden fortare och förhoppningsvis vaknar man snart ur bubblan.

Kvällens film på trean är "Something new" med Simon Baker (The Mentalist) i ena huvudrollen. Underbar romantisk film! Jag köpte den på DVD för ett par år sedan och har sett den ett antal gånger. En film som jag aldrig tröttnar på att se.

Har även sett att femman gör reklam för en ny serie som börjar nästa torsdag, Human target. Verkar mycket intressant. Ett bekant ansikte (för mig) är huvudpersonen, spelad av Mark Valley. Han har synts i många kända serier, men kanske mest ihågkommen för Våra bästa år, Boston Legal och Fringe.

Jaha, nähä....läggdags.

Inga kommentarer: