onsdag 4 augusti 2010

TRÄNING

Nu känner jag mig duktig. Riktigt duktig. Hoppas det fortsätter så här. Det måste det göra. Jo, det KOMMER det att göra, så det så!

Jag har tränat. Tre dagar i rad. I måndags på jobbets gym, igår hemma på motionscykeln och idag på jobbets gym igen. Satsar stenhårt med bara kondition, och fan vad skönt det är! Man blir så mycket piggare och får sådan energi att göra saker.

Det krävde dock mycket att jag satte mig på motionscykeln igår. Jäklar vad trögt det gick i början, men efter ett tag flyter det på som bara den.
Jag sa till mig själv innan att jag skulle hålla på i 30 min. Men jag ändrade mig snabbt till fyrtio, men ändrade mig igen. Jag är lite nipprig att kaloriantalet måste vara jämt innan jag slutar, samtidigt som tiden också måste vara det. Lite tricky att få dom jämställda, men det gick. Så det slutade på 50 minuters cykling och 205 kcal. Svettigt blev det!
------
I fredags gjorde jag något som jag aldrig gjort förut. Jag gick på bio....alldeles själv. Det gick ju hur bra som helst. Inte för att jag trodde nåt annat. Det var ganska skönt faktiskt.
Jag kunde inte låta bli att gå och se den tredje filmen i Twilight-sagan; Eclipse. Den var helt okej. Jag trodde att jag skulle hamna mitt bland fnissande fjortonåringar, men där hade jag fel. Det var två barnfamiljer samt några par med tjejer i min ålder.
Det blir nog en bio snart igen...
------
Nu på tv: Livet på BB. Sååååå intressant. Kan sitta hur länge som helst och titta på sådana program. Det finns inget bättre än att se ett barn komma till världen. Love it!!

Inga kommentarer: