måndag 23 augusti 2010

TRÖGT

Det går trögt här nu.
Kikar in för att bara markera min närvaro och skriva om två filmer.

Jag såg på The last song i helgen. Den var bättre än jag trodde. Riktigt jävla sorglig. Fan vad soft man har blivit på äldre dar, sitter och bölar åt allt möjligt. Filmen var bättre än Dear John...enlig mig iaf.

Den andra filmen har jag inte sett än. En kollega tipsade om den så jag ska försöka se den i veckan. Den heter The stepfather. Lite thrilleraktig, tydligen. Får se vad jag tycker om den.
--------
Jo, just det. Måste väl kommentera att tv4 börjar sända gamla godingen Fångarna på fortet igen. Känns hemtrevligt och igenkännande på nåt sätt. Det lär ju bli snackisen på jobbet i veckan. Redan idag kom ämnet upp och fokuset låg på att det sänds på en måndagkväll, vilket kändes konstigt för många. Sen såg jag i tidningen att ett avsnitt ska visas varje dag, hela veckan. Varför, kan man ju undra? Känns som om dom klämmer in Fångarna . . . på grund av brist på sändningstid.
.
6 september....antar att ni har sett trailern. Idol tar plats i rutan.

Inga kommentarer: