söndag 28 mars 2010

EMPTY

Jag har suttit och stirrat in i skärmen ett bra tag och undrar vad jag ska plita ner, beror det kanske på att jag samtidigt sitter och tittar på Bones och har lite svårt att koncentrera mig? Vilket som, det verkar ändå som om jag är helt tom och inte har någon som helst intressant att skriva om.

Det har också vara en dålig vecka av filmtittande. Men igår, efter att Körslaget slutade, kom jag efter en halvtimme in i "Benjamin Button´s otroliga liv". Har väl inte varit sådär jätteintresserad av att se den innan, men det var faktiskt bättre än vad jag trodde. Brad Pitt föds som jättegammal bebis och blir yngre och yngre genom filmen. Riktigt coola effekter för att få honom se gammal ut och det är inte konstigt att filmen vann tre Oscars för "best achievement in art direction, makeup och visual effects". Jag är heller inget fan av Brad Pitt men tycker han gjorde riktigt bra ifrån sig i denna film. Det enda negativa var att den var lite väl lång.

Inga kommentarer: