tisdag 2 mars 2010

IT´S HERE

Igår kom avin till min nya digitalbox. Idag har jag nästan suttit och inbillat mig själv att jag kanske, kanske är liiiite sjuk och måste åka hem efter jobbet och skippa linedancen, bara för att hämta ut min kära box och installera och kunna titta som vanligt folk på femman, tv4+ och alla andra kanaler som har strulat för mig.

Men nej...det gjorde jag inte. Jag är ju frisk som en nötkärna, det kan jag inte förneka. Så det är bara att pallra sig iväg till dansen straxt, dansa järnet, hem och sova, jobba imorn....och sen, imorgon eftermiddag, hämta ut den.

Hoppas, hoppas den fungerar som den ska bara. Så att det inte är den jäkla antennsladden det är fel på. Då bli jag gaaaalen.

Jaha, det var ett helt inlägg bara om en digitalbox. Intressant läsning förstår jag!

Inga kommentarer: