söndag 21 mars 2010

SLAPP

Det här är nog det längsta uppehållet i bloggen hittills. Men jag har tyvärr inte haft någon lust eller ordentlig tid att sitta ner och vara kreativ.

Det har som vanligt inte hänt något häpnadsväckande i mitt liv denna vecka heller. Många sena kvällar har det blivit, framförallt i fredags då vi hade "vårfest" på jobbet. Mat, lekar och dans för dom som var tillräckligt fulla för det. Mycket skratt blev det då ett fåtal bjöd väldigt mycket på sig själva, och det är ju alltid kul. Själv stod jag som vanligt bakom kameran och lyckades filma en hel del.
----------
Denna helg och varit en riktigt slapparhelg. Har inte ens gått utanför dörren. Skäms lite för det, speciellt eftersom det var så fint väder igår. Men, men...det får jag ta igen sen när våren kommer på riktigt.
----------
Jag har kommit in i en riktig filmperiod nu, mer än vanligt om man säger så. Igår såg jag "Brothers" med Jake Gyllenhaal, Tobey Maguire och Natalie Portman. Riktigt bra film, den överträffade mina förväntningar. Nästa film att titta på blir "The Informant" med Matt Damon. Jag gillar Damon, han har alltid gjort bra filmer.
Nä, nu är det dags att diska lite, ladda en tvätt, skala potatis och sen käka middag.
Vill inte jobba imorn....nu börjar måndagsångesten komma.

Inga kommentarer: