onsdag 31 mars 2010

NY FILM...OM VAD?

Imorse...eller, ja...inatt för vissa, klockan 04:00 hände det mest förnedrande i mitt vuxna liv. Jag vet det fan hur det kunde hända. Nu gäller det bara att glömma och gå vidare.
-------
Nu har det blivit väldigt mycket filmsnack och en del trailers här i bloggen på sistonde, det har väl dels att göra med att jag är inne i en mer intensiv filmperiod och dels för att jag helt enkelt inte har något annat intressant att skriva om.

Denna gång mina vänner....denna gång är det ingen vilken film som helst. Det verkar som om filmgudarna har hört mina böner och har gjort en film om det mest fantastiska på hela vår jord. Något som jag kan titta på i flera timmar och aldrig få nog av. Det som jag älskar mest i hela världen....

Någon som kan gissa vad det är? Svar och trailer kommer imorgon....

1 kommentar:

Nettan sa...

Men Mia, har du sagt A så måste du ju säga B oxå... VAD HÄNDE I NATT KL 04.00????????

Kramisar Nettan