onsdag 10 mars 2010

LONG TIME NO SEE....

Oj, vad jag ligger efter i mina inlägg här. Tänkte att denna månad skulle bli en bra bloggmånad med minst ett inlägg om dagen. Men kommer man hem sent både måndagar och tisdagar så har man absolut ingen lust eller ork att ens öppna datorn.

I helgen åkte jag på countrykryssning med massor av linedance-dansande. Det är så jäkla kul. Fler borde verkligen prova på linedance, det ger både motion och glädje. Nu låter det som en stor jäkla klyscha, men det är så. Känslan av att klara av en dans eller ett visst steg, som man från början trodde var helt omöjlig, är helt underbar.
--------
Tränade idag. Det var två veckor sedan sist. Jag vet inte vad jag gjorde denna gång, men jag kunde knappt gå efteråt. Jag har haft längre upphåll än så men aldrig känt så här. Fick dessutom sprängande huvudvärk i mitten av passet. Någonting är det som är knas helt klart. Men vad?
--------
Fick prata med älskade Busis på telefon ikväll. Lilla skruttungen är sjuk, men lät pigg ändå och sa att jag skulle hälsa på. Det är NÄSTAN så att jag hoppar i kläderna och springer över direkt när hon säger så...men det går ju inte. Får hoppas att det blir en "träff" i helgen...

Inga kommentarer: