söndag 28 mars 2010

LOVE

Om man känner sig tom och kanske inte känner sig på topp, vad är det som kan hjälpa? Jo, en stor välkomnande och varm kram och massor med pussar från världens underbaraste unge. Denna två-åring har ingen aning om hur hon kan lysa upp tillvaron för personer i hennes närhet. Bara att få veta att hon har pratat om mig när jag inte är där får mig sprudla av glädje inombords.

Hon gillar mig och jag gillar henne, så enormt mycket...så mycket som man kan för ett barn som inte är ens eget och jag är så otroligt tacksam att få vara en del av hennes liv och förhoppningsvis få se henne växa upp till den spektakulära person hon kommer att bli.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag blir alldeles varm inombords... Är så glad att hon har dig i sitt liv oxå... Är glad att ni två har hittat varandra...

Tack för all hjälp vi får!

Kramizar

Peter sa...

Tack för defina orden om våran lilla dotter!!! Värmer enormt i hennes pappa´s lilla hjärta!!

Hon gillar SIN Mia såååå mycket!!!!

Kram...