onsdag 6 oktober 2010

EN BRA DAG FÖR TRÄNING

Idag blev det mycket träning minsann!
Först var det timmen med avdelningen, som vanligt varje onsdag. Vi kör ju lite olika varje gång. Förra veckan spelade vi badmington i olika former, och denna gång blev det lite blandat. Vi började med lite lätt uppvärmning/kondition, sedan stationsträning med mest styrka men även kondition, efter det ännu mer kondition och avslutningsvis körde vi mage. Det var riktigt skönt.

Men jag kände att jag ville ha mer. Så jag gick till gymmet efter vår avdelningstimme. Nu känns det verkligen som att kroppen har jobbat. Det lär väl kännas imorgon också....och i övermorgon.
-------
Ikväll var säsongspremiär av Grey´s anatomy. Jag hann aldrig titta på det resterande första avsnittet på datorn som jag hade tänkt. USA ligger bara två avsnitt före oss, så man kan ju vänta.
Nykomling i serien som psykolog är hunken från Men in trees, James Tupper, där han spelade Jack. Hoppas han får vara kvar ett tag.
.
Imorgon blir det pankisar hos Busis....yes!!
.
Nu ska jag hänga lite tvätt....sedan blir det att krypa ner i slafen där Mimmi redan ligger och dunar. Härligt med en mjuk pälsboll bredvid sig på natten....mysigt.

Inga kommentarer: