fredag 22 oktober 2010

SNÖ - NU?

Inget skrivet på hela veckan. Dåligt. Mycket dåligt.

Idag somnade jag i soffan redan vid halv sju. Vaknade av och till innan åtta, men vaknade till slut helt vid tio över åtta. Riktigt jobbigt och nu lär det väl vara stört omöjligt att somna senare ikväll.
Skitsamma, det är ju helg. Äntligen!!

Det var dock inte lika kul att dra upp persinennerna imorse. SNÖ!!! Mitt goda humör föll ner till marken. Varje år blir jag lika överraskad och på dåligt humör när den första snön faller på marken. Men nu iår har den faktiskt kommit rekordtidigt. För bara en vecka sen var det strålande sålsken och höstkänsla.

Nu längtar jag till resan ännu mer.

Nu är det "The Bourne identity" på tv. En av mina absoluta favoritfilmer. Alla tre filmerna i Bourne-serien är helt suveräna!

Inga kommentarer: