lördag 9 oktober 2010

UPCOMING

Idag har jag gjort absolut...ingenting! Så jäkla skönt. Jag behöver ha en sån dag någon gång i veckan. Att bara vara, lata sig och inte behöva tänka på någonting.

Jag har tittat på ganska många filmtrailers den senaste tiden.
En som jag inte hört talas om alls innan var en film som hade premiär igår här i Sverige, med en som vanligt urusel svensk översättning, "Pappa på burk" (The Switch). Jennifer Aniston och Jason Bateman har huvudrollerna och Jeff Goldblum har en biroll. Verkar lite småkul. Jag gillar småkuliga filmer.

Men den som jag väljer att lägga ut en trailer på fastnade jag för direkt. Filmen är verkligehetsbaserad och sådant får min uppmärksamhet snabbt. James Franco har huvudrollen och både han och filmen har fått bra kritik. Den har premiär i USA 5 november men det lär nog dröja innnan den kommer hit. Den har t.ex premiär i Tyskland 31 mars nästa år.
Ser fram emot "127 hours".

Inga kommentarer: