söndag 17 oktober 2010

PRESS

Halv elva på söndagkvällen. DÅ sätter jag mig ner för att skriva några rader. Jag kunde inte ha gjort det tidigare under dagen då jag hade lite mer tid? Nä. Här jobbas det bäst under press, så är det!

Igår på dagen var det städdag med föreningen på gården. Jag var ta mig tusan ute i fyra timmar, det är rekord för mig. Detta var inklusive korvpaus också. Jag känner av träningsvärk i baksida högerlår, då jag mestadels stod böjd med att antingen klippa av buskar på marken eller plocka upp grenar och annat.

Sen var det att ta det lugnt ett par timmar hemma innan jag skulle iväg. Det var en helkväll med bästa Nettan och bästa Camilla. Först middag på restaurant inne i stan för att sedan åka till Globen och se Ladies night. Riktigt trevligt var det. Gör gärna om det igen, även med ett annat evenemang. Jag går alldeles för sällan på musiktillställningar.

Nu gäller det att ta nya tag inför en ny jobbvecka. Känns som om den kommer gå långsamt....hoppas jag har fel.

Inga kommentarer: