fredag 8 oktober 2010

SKRATT OCH VÄRK

Nu är klockan efter elva på kvällen och jag kom precis hem.
Pappa och jag åt på restaurant ikväll med två av hans vänner, varav den ena är på besök i Sverige eftersom han numera bor på Mallorca. Han är också pappas tidigare affärspartner. Det var supertrevlig och det var många steg "down the memory lane" då dessa tre herrar har känt varandra sedan tidigt 70-tal. Många roliga historier bjöds det på och det var länge sedan jag skrattat så mycket.
------
Jag var och tränade idag. Oj, oj, oj....jag hade ingen motivation överhuvudtaget. Det var riktigt tufft att ta sig i kragen och övervinna tanken att inte gå ner. Jag har också en ganska stark träningsvärk sedan jobbträningen i onsdags. Men jag nu är jag glad att jag gjorde det. Det är man ju alltid när man övervinner negativa tankar.
I helgen blir det mycket vila. Ska ta igen lite tv-serietittande tänkte jag.

Inga kommentarer: