torsdag 7 oktober 2010

NU ÄR DET SENT.....

Jag fick pankisar hemma hos Busis med familj ikväll. Mysigt. Skönt att bara komma dit och slappa och snacka skit. Självklart även lite leka med Busis. Det händer så mycket i hennes utveckling nu och det är så fantasktiskt att få följa henne på den resan. Även fast jag träffar henne varje vecka så tycker jag att det poppar upp nya saker varje gång.

Det är ganska sent nu, som vanligt när jag sätter mig här och ska skriva, så jag lägger in ett klipp istället.
Det är från i måndags då vi med kören sjöng en balladversion av Robyns "Dancing on my own". Visst, det är kanske lite oslipat i kanterna och tajmingen sitter inte alltid, men det är bland dom första gångerna vi sjunger den rakt igenom med dom nya stämmorna. Vi har hela hösten på oss att finslipa den.

Inga kommentarer: