måndag 26 oktober 2009

ÄNNU EN MÅNDAG TILL ÄNDA...

Jaha, då var denna måndag till ända. Jag gillar inte måndagar, förutom aktiviteten på kvällen förstås...att få sjunga i världens bästa kör!
På jobbet går alltid måndagar såååå segt fram...dagen tar aldrig slut känns det som. Men nu är den det...skönt. Snart är det dock måndag igen...samma känsla igen.

Jag har kommit in en bit i Andreas Carlsson bok nu. Japp, I´m hooked. Varje dag längtar jag till kvällningen då jag får krypa ner i sängen och läsa ett par sidor om hans otroligt intressanta och verkligen innehållsrika liv. Fler sidor än så hinner/kommer jag inte...innan ögonen tvångssluter sig själva av trötthet. Har precis kommit till då han för första gången, 19 år gammal, möter Peter Swartling och Anders Bagge. Ska nu borra ner mig i sängen och läsa vidare...

1 kommentar:

Nettan sa...

Åh,kan du inte läsa nååågra fler sidor per kväll så jag snart får låna den....

Kramis